Od prostého content buildingu po digitální agenturu Nejprve jsme asistovali při stavění obsahu celého nového webu Hello bank! Přirozenou cestou jsme se dostali k jednoduššímu vývoji a také k samotnému navrhování webu, internetového a mobilního bankovnictví, žádostí a jiných digitálních řešení. Kladný ohlas po našich službách dal vzniknout naší digitální agentuře.
Tihle kluci (dnes už effective lab) nikdy nezklamali. Pohotová komunikace. Rychle a spolehlivě odvedená práce. Gabriela Pithartová
Head of Brand & Marketing Testování, AB testování a zvyšování konverzí Vytvořením designu pro landing page a formulář to nekončí. V ideálním případě se každé nové řešení testuje na reálných uživatelích anebo porovná s tím původním (AB testing). AB testing byla jedna z našich úloh. Pomocí něho jsme dokázali efektivně zjistit, o kolik vzrostl konverzní poměr landing pagí a žádostí. Často stačilo pozměnit skutečně jen detaily stránky a konverze vzrostli i o 30 %. Např. změna barvy primárního tlačítka dostala do žádosti o půjčku o 20 % více uživatelů a díky tomu narostl počet dokončených žádostí o 5 %. Odstranění 2 povinných políček v žádosti a konverzí poměr stoupl o dalších 5 -8 %. Někdy fakt stačí zainvestovat málo a získáte hodně.
Rozsáhlé projekty až do konce Zajímavá zkušenost pro nás byl kompletní redesign původní Žádosti o nákup na splátky. To byl dlouhodobě hlavní způsob akvizice nových klientů banky. Nebylo to jen o přebarvení, ale i o definování uživatelské cesty a klientského segmentu. Dosud chybějící optimalizace pro mobily byla rovněž na místě. Z legal důvodů byla sice žádost napěchovaná informacemi, ale zjistili jsme, že pokud uživateli vše postupně předkládáme a zbytečně ho nezahlcujeme, nemá problém celý formulář projít a produkt sjednat. Celý projekt se táhl téměř do samotného konce Hello bank!, takže jsme si výsledky moc neužili, ale při uživatelském testování jsme sbírali kladné ohlasy.
Přehledný Design systém je u větších projektů nutnost Nejenom kvůli zefektivnění vývoje, ale i udržitelnosti projektu, je potřeba dbát na přehledný design system. I v případě Hello bank! jsme ve Figmě vytvořili místo, kam mohou nejen vývojáři chodit pro informace o komponentách a veškerých stylech.