NAŠE SLUŽBY

UX/UI Design webů a aplikací

Chcete design, který bude dávat smysl jak vám, tak zákazníkům? Připravíme pro váš web či appku intuitivní řešení se vším, co k novodobému designu patří – pochopitelné rozhraní, důraz na výkon i moderní layout, který bude ladit s vaší vizuální identitou.

Proč design od nás

Nadčasový a výkonný
Získáte full package design, který nebude jen hezkým obalem, ale funkčním businessovým nástrojem.
Dlouholeté zkušenosti
Vycházíme z dlouholetých zkušeností a nebojíme se inovací, náročných požadavků ani neotřelých nápadů.
Zaměřeno na koncové uživatele
V celém procesu tvorby myslíme na uživatele i potřeby projektu.
Naši tým Jaké profesionály vám můžeme poskytnout
Design
Strategie
Brand identity
Visual identity
Product design
UX
UI
Design system
AB testing
PPC
Marketing
Analýza
User testing
K dispozici pro nové projekty
Reference Ukázky projektů
Direct auto
Design webu a vytvoření vizuální identity

Birne
Design webu a vytvoření vizuální identity
Hello bank!
Od transformace na banku až po ukončení působnosti
Direct auto Design pro nový web nového prodejce aut v ČR
Direct auto je další společnost spadající do skupiny VIGO. Stejně jako Direct pojišťovna si dali za úkol zlepšení zákaznické zkušenosti s koupí a servisem auta. My se jim staráme o design webu a dalších digitálních řešení.
UX/UI Design
Visual identity
Design system
Email templates
Vytvořit fungující design webu od nuly je vždycky výzva A co teprve, když klient nemá žádnou vizuální ani brand identitu a máte na to 2 týdny čas? Je potřeba si ujasnit priority. Jít po tom nejdůležitějším a zbytek doladit s postupem času.
Když se požadavky mění za pochodu Vize a ambice jsou důležité na začátku každého projektu. Ne vždy se ale podaří vše naplnit podle plánu. V tomto případě bylo potřeba přizpůsobovat design za pochodu. Ne všechny stránky musí být live při prvním spuštění. Někdy se vyplatí zainvestovat víc času do vyladění procesů a formulářů, které jsou pro společnost zásadní. V designu je ve většině případů důležité myslet v první řadě na koncového uživatele.
Design, který funguje a prodává Direct auto není další autobazar. Je to přímá a jednoduchá cesta k pořízení auta, ať už nového nebo ojetého. A to se projevuje i v designu, který klade důraz na minimalismus. UX je tak čisté a bez překážek.
Na webu cesta zákazníka nekončí... Pro Direct auto jsme měli příležitost navrhnout kompletní proces objednání do servisu až po samotné předání klíčků od auta. V dnešní době je čas nejcennější komodita. Je tak namístě jít zákazníkům naproti a poskytnout jim službu, díky které mohou své auto předat do servisu, kdy se jim to hodí. Třeba o půlnoci. K tomu slouží tzv. KeyBox, do kterého klient bezpečně uloží klíčky od auta a servis si je druhý den přebere. Navrhli jsme uživatelské rozhraní KeyBoxu, do kterého se klient přihlásí a pomocí kterého servis i zaplatí.
Birne Design webu a vytvoření vizuální identity
Birne je nový poskytovatel operativních leasingů. Ale nejedná se o klasický operák, s Birne můžete jezdit bez omezení na kilometrech, auto můžete vrátit, kdy chcete a spoustu dalších výhod. Pro tuto službu bylo potřeba vytvořit nový web, na čemž jsme se podíleli.
UX/UI Design
Visual identity
Design system
Hello bank! Od transformace na banku až po ukončení působnosti
Byli jsme u samotné transformace z Cetelemu (tehdejší poskytovatel úvěrů) na Hello bank! Na začátku bylo naším úkolem postavit obsah celého webu. Kódovali jsme nové komponenty a stránky. V průběhu let jsme rozšířili svoji působnost o UX/UI design všech digitálních řešení.
UX/UI Design
Hybridní team
CMS
Html/Css
JS
Content management
AB Testing
Od prostého content buildingu po digitální agenturu Nejprve jsme asistovali při stavění obsahu celého nového webu Hello bank! Přirozenou cestou jsme se dostali k jednoduššímu vývoji a také k samotnému navrhování webu, internetového a mobilního bankovnictví, žádostí a jiných digitálních řešení. Kladný ohlas po našich službách dal vzniknout naší digitální agentuře.
Testování, AB testování a zvyšování konverzí Vytvořením designu pro landing page a formulář to nekončí. V ideálním případě se každé nové řešení testuje na reálných uživatelích anebo porovná s tím původním (AB testing). AB testing byla jedna z našich úloh. Pomocí něho jsme dokázali efektivně zjistit, o kolik vzrostl konverzní poměr landing pagí a žádostí. Často stačilo pozměnit skutečně jen detaily stránky a konverze vzrostli i o 30 %. Např. změna barvy primárního tlačítka dostala do žádosti o půjčku o 20 % více uživatelů a díky tomu narostl počet dokončených žádostí o 5 %. Odstranění 2 povinných políček v žádosti a konverzí poměr stoupl o dalších 5 -8 %. Někdy fakt stačí zainvestovat málo a získáte hodně.
Rozsáhlé projekty až do konce Zajímavá zkušenost pro nás byl kompletní redesign původní Žádosti o nákup na splátky. To byl dlouhodobě hlavní způsob akvizice nových klientů banky. Nebylo to jen o přebarvení, ale i o definování uživatelské cesty a klientského segmentu. Dosud chybějící optimalizace pro mobily byla rovněž na místě. Z legal důvodů byla sice žádost napěchovaná informacemi, ale zjistili jsme, že pokud uživateli vše postupně předkládáme a zbytečně ho nezahlcujeme, nemá problém celý formulář projít a produkt sjednat. Celý projekt se táhl téměř do samotného konce Hello bank!, takže jsme si výsledky moc neužili, ale při uživatelském testování jsme sbírali kladné ohlasy.
Přehledný Design systém je u větších projektů nutnost Nejenom kvůli zefektivnění vývoje, ale i udržitelnosti projektu, je potřeba dbát na přehledný design system. I v případě Hello bank! jsme ve Figmě vytvořili místo, kam mohou nejen vývojáři chodit pro informace o komponentách a veškerých stylech.